AMÉLIE SHOP
Naručiteljica: „Bitno mi je da je prostor topao, ne minimalistički i hladan!“
KONTEKST
Uži centar grada Zagreba, uz postojeću slastičarnicu Amélie, pojavila se potreba i želja za prodajnim prostorom Amélie slastica u smislu suvenira, poklona. Shop je u pješačkoj zoni nasuprot uređenih zidina Bakačeve kule i Zagrebačke katedrale.
KONCEPT
Zadatak je bio osmisliti prodajni prostor za gotove slastice bez konzumacije u lokalu, pokušati stvoriti razlikovni identitet shopa, zadržavajući postojeći šarm branda Amélie.
S obzirom na to da brand Amélie ima odvažan identitet u izvrsnosti kolača i komunicira istovremeno prepoznatljivost i toplinu, vibrantnost i mekoću, šarm i dominaciju nametnulo se pitanje: „Koji bi materijal odražavao takvo dinamično isijavanje a da ujedno povezuje brand Amélie, naručiteljicu i slatki svijet kojeg kreira oko sebe?“ Najtopliji materijal kojeg poznajemo je bakar.
Slobodno formiranim naborima postignuta je dinamičnost i nevidljivost preklopa limova. Nabori su dodatno naglašeni skrivenom rasvjetom.
ZANIMLJIVOSTI
Jednostavnom igrom punog dijela ormara (ormarića i ladica) i otvorenog dijela ormara (rastera polica) uokvireni su izlošci – proizvodi i pakiranja poput bombonijera, namjerno aludirajući na djetinjstvo i radost pri otvaranju i isprobavanju svakog pojedinačnoga zalogajčića. Tu postepenost otkrivanja okusa i mirisa slatkih zagriza isijava i Amélie shop.
program:
Interijer dućana sa slasticama
status:
izvedeno
godina:
2021.
lokacija:
Zagreb, Vlaška 2, Hrvatska
veličina obuhvata:
35 m2
bruto površina:
50 m2
tim:
- Bernarda Silov, dipl.ing.arh.
- Davor Silov, dipl.ing.arh.
- Kristina Rogić, mag.ing.arh.
- Mateja Rogulj, mag.ing.arh.
- Burhan Can Uzer, stud.arh.
- foto: @koridor 27