Amélie • a copper wall
Amélie • a copper table
Amélie • section

AMÉLIE SHOP

Naručiteljica: „Bitno mi je da je prostor topao, ne minimalistički i hladan!“

KONTEKST

Uži centar grada Zagreba, uz postojeću slastičarnicu Amélie, pojavila se potreba i želja za prodajnim prostorom Amélie slastica u smislu suvenira, poklona. Shop je u pješačkoj zoni nasuprot uređenih zidina Bakačeve kule i Zagrebačke katedrale.

KONCEPT

Zadatak je bio osmisliti prodajni prostor za gotove slastice bez konzumacije u lokalu, pokušati stvoriti razlikovni identitet shopa, zadržavajući postojeći šarm branda Amélie.

S obzirom na to da brand Amélie ima odvažan identitet u izvrsnosti kolača i komunicira istovremeno prepoznatljivost i toplinu, vibrantnost i mekoću, šarm i dominaciju nametnulo se pitanje: „Koji bi materijal odražavao takvo dinamično isijavanje a da ujedno povezuje brand Amélie, naručiteljicu i slatki svijet kojeg kreira oko sebe?“ Najtopliji materijal kojeg poznajemo je bakar.

Slobodno formiranim naborima postignuta je dinamičnost i nevidljivost preklopa limova. Nabori su dodatno naglašeni skrivenom rasvjetom.

ZANIMLJIVOSTI

Jednostavnom igrom punog dijela ormara (ormarića i ladica) i otvorenog dijela ormara (rastera polica) uokvireni su izlošci – proizvodi i pakiranja poput bombonijera, namjerno aludirajući na djetinjstvo i radost pri otvaranju i isprobavanju svakog pojedinačnoga zalogajčića. Tu postepenost otkrivanja okusa i mirisa slatkih zagriza isijava i Amélie shop.

Nazad

program:

Interijer dućana sa slasticama

status:

izvedeno

godina:

2021.

lokacija:

Zagreb, Vlaška 2, Hrvatska

veličina obuhvata:

35 m2

bruto površina:

50 m2

tim:

  • Bernarda Silov, dipl.ing.arh.
  • Davor Silov, dipl.ing.arh.
  • Kristina Rogić, mag.ing.arh.
  • Mateja Rogulj, mag.ing.arh.
  • Burhan Can Uzer, stud.arh.
  • foto: @koridor 27
Nazad